4/11/2013

Inspiration


Pressbilder från Ferm living.

Idag letar jag efter inspiration på vad man kan göra med dekorplast. Jag har några idéer på gång och har lovat yngsta sonen en liten make over på ett skåp. Men i allafall, idag fann jag denna fina bild. Till en början när jag såg bilden trodde jag att det var någon som dekorerat bilden med dekorplast men det visade sig vara wallstickers från Ferm living. Snygg tycker jag!
Samma typ av mönster som jag dekorerade min äldsta sons skrivbord med. Här finner ni bilder på det projektet.

--------------------

Today I´m searching for inspiration on what to do with adhesive paper. I found this picture and thought at first that this was made with adhesive paper, but it wasn´t, its wallstickers from Ferm living. It´s the same type of pattern I made for a desktop here at home and you´ll find it here in a previous post.

5 kommentarer:

  1. Ja, inspirerande var ordet. Skulle även inte säga nej till de där stövelknecktarna.

    Ha en fin torsdag!
    kram

    SvaraRadera
  2. dekoplast - det är grejer det! Köpte några rullar på Tiger häromdagen och har en grej som jag skall fixa med dom. Jag suger gärna åt mej fler idéer på vad man kan göra! wallstickers funkar inte på våra väggar, men dekorplast fäster på nästan vad som helst.

    SvaraRadera
  3. Frågan är om det fäster på strukturtapet, har du någon erfarenhet av det?
    Kram Helen

    SvaraRadera
  4. Riktigt snyggt! Dekorplast verkar vara "det nya" att prova. Hoppas du visar vad du hittar på!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.