6/20/2012

Ännu mer hall

Ja det blir en del hallbilder nu, men tänkte att jag skulle visa er runt lite.
 Den "nya" spegeln hittade jag hos Lazaurus antik och kuriosa i Södertälje, det var precis en sån jag hade varit ute efter.
Bänken som jag byggde här , instruktioner till hur man bygger den här.
och så här såg det ut innan :) När jag höll på att plocka ner allt i hallen. Jag har tyckt att det varit så jobbigt att folk ser in i huset så fort de kliver in genom dörren. Men nu äntligen är det fixat och huset kändes större efter att ha satt in en vägg som avskärmar hallen från vardagsrummet.

Fler bilder imorgon.

These are before and after pictures from my renovated hallway. The horns and mirror are both vintage bargains. Description to make your own bench you´ll find here.

9 kommentarer:

  1. Vad fint:) Gillar idén med den bänken.

    SvaraRadera
  2. Hallen er kjempenydelig!
    Digger tapeten, benken, lyktene, geviret...
    Alt sammen egentlig :) Helheten er så vakker!
    Gleder meg til å se flere bilder...

    Siw

    SvaraRadera
  3. Jättefint är det! Tapeten gillar jag mycket :)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Fina bilder och fin bänk! Vad glad jag blev att du tittade in hos mig också!

    Önskar dig en fin midsommar!
    Kram Ester

    SvaraRadera
  5. Ni har helt klart en väldigt välkomnande och fin hall! Jag är väldigt förtjust i bänken. Kanske ska ge maken ett litet sommarprojekt eller kanske rent av trotsa min egen rädsla för att göra fel och prova att bygga en själv?! ;-) Trevlig midsommar! KRAM

    SvaraRadera
  6. Du stora alpacka va bra det blev!! Så stor skillnad, o du verkligen fått till det c",)

    Klem Anna

    SvaraRadera
  7. Blev jättefint! Ser välkomnande ut

    SvaraRadera
  8. Det blev så fint! Jag gillar tapeten, bänken och hängaren extra mycket!

    SvaraRadera
  9. Det blev riktigt snyggt i hallen efter att du stajlat den lite. Gillar även hornet du har målat vitt och hängt upp på väggen! Ha det fint!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.