9/28/2011

Utlottning...

Nu var det ett tag sen jag skrev något här på bloggen, men har fastnat i virkningsträsket och kallar mig numera virk-o-holic :) Har verkligen blivit gravt beroende.
Under tiden har jag även virkat en liten present till någon utav er. Får så otroligt mycket fina kommentarer och uppmuntrande ord här på bloggen och skulle så gärna vilja ge er något tillbaka, därför kommer nu en tävling om dessa handledsvärmare.

Hur gör man då?
För 1 lott: Skriv en liten kommentar här nere om vad ni vill se mer av på bloggen
för 2 lotter: Länka till denna tävling på bloggen eller maila någon vän och tipsa om denna tävlingen.


Sista tävlingsdag är 10 oktober

OBS! Tävlingen avslutad

Lycka till nu :)

20 kommentarer:

  1. Åååhhh, så fina !!!:)
    Jag tycker allt du visar är KANON, så jag är såååå nöjd och blir glad, inspirerad när jag tittar in....:)

    Täääänk vad skönt, ....det kanske blir om mina handleder,..... hoppas,hoppas....hihi

    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka grymt fina!! Jag vill självklart vara med och tävla! *håller tummarna*

    SvaraRadera
  3. Åh vilka läckra! Vad duktig du är! :)
    Såg i inlägget nedan dina fantastiska fina keramiska hantverk och var du hållit till... i min hemstad ;) Kul!

    kram Emelie

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med.
    tycker allting du visar är mycket bra,kanske kan vara lite mer bilden och beskriving om pyssel och inredning.

    Lili
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  5. Vilka fina handledsvärmare! ♥
    Gärna med i tävlingen, 1 lott till mig :)

    Hälsningar från norr Finland,
    Mari

    SvaraRadera
  6. Hittade hit alldeles nyss och blev helt tagen. Vilken fin blogg och vad fina saker du gör.. Jag vill gärna vara med och tävla. Länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  7. Hej!! För min del tycker jag du har ett stort spektra på dina inlägg, lite av allt!!
    En härlig läsning c",)
    2 lotter, kommentar o länk, Klem Anna

    SvaraRadera
  8. Underbara! Vill gärna VINNA! + gärna läsa mer om keramik!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  9. Så fine:)

    Jeg vil veldig gjerne være med!!!

    Ett lodd til meg.

    Ine

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med o tävlar :) Lite mer pyssel vore skoj att se! :) (Det är min tanke efter att plöjt igenom din blogg, som jag nyss hittat) :D

    SvaraRadera
  11. Så fina :)
    Klart jag vill vara med i din tävling.
    Vad jag skulle vilja se mer utav? Dina fina diy projekt och beskrivningar ;)
    Jag länkar oxå så 2 lotter.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Vilken underbar blogg du har och va härliga dom var. Skulle jag med min dåliga blodcirkulation behöva när jag sitter vid datorn och pluggar.

    Jag har precis hittat hit så de är svårt att veta vad jag vill se mer av men har tittat runt en stund nu och älskar allt jag ser. Så jag kommer tillbaka snart igen. De lovar jag. Kram

    SvaraRadera
  13. Tar gärna en lott, jag har inte kommit på hur jag ska göra för att kopiera ett brevet tillbaka till dig som jag skrivit till en kompis. Men jag ska allt meddela mina vänner din blogg adress så de kan gå in i tävlingen OCH som jag hitta en ny läsvärd blogg. Jag hittade den precis och ska lägga den på blogloving, den ser intressant ut.

    Armleds skydden vore underbart för jag har en förslitningsskada i högra armen så att hålla den varm är A och O.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Du får gärna tipsa mig hur jag ska göra för att skriva ett brev till mina vänner om din blogg och sedan göra en kopia på brevet. Vad trycker man på för knappar? Jag har g-mail.

    Nu sätter jag mig som följare och har din blogg på bloggloving, ser helt ut som min typ av blogg, inspirerande inredning och annat gott.

    nettan.klar@gmail.com

    anette carlsson

    SvaraRadera
  15. Superläckra värmare som skulle sitta som en smäck så här inför den kommande vintern.

    Mycket trevlig blogg, tack för att du delar med dig. Hittade hit pga av ett tips hos Popetotrora

    Jag är själv en hängiven återbrukare och blir väldigt glad när jag hittar på en likasinnad.

    Hit kommer jag att återvända.

    SvaraRadera
  16. Härlig blogg du har! Har redan fått en massa tips som jag ska surfa runt och kolla!
    Skulle vilja se ännu mer virkat! Gärna i kombination med spets som här. Jag blir helt kär! Vill tävla med 2 lotter.
    ( och så har du hittat in i min bloggroll)

    SvaraRadera
  17. Jag älskar återbrukskategorin och vill se mera sånt!!

    sandralarsson73@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Lovisa Andersson8 oktober 2011 kl. 18:21

    Hej!! Ja tokgillar din blogg, ja har nyligen hittat hit, så jag har mycket kvar att upptäcka av allt du erbjuder. Jag gillar när du bloggar om återvinning. som de virkade lampskärmarna. Jag läser bloggar för att få inspiration till att pyssla o fixa hemma o det får jag av din blogg.
    Tack för all inspiration du ger mig!!

    SvaraRadera
  19. Åh, jisses vilka fina! Jag älskar handledsvärmare och är faktiskt glad nu när det blivit lite kallare så att jag kan plocka fram dem ur garderoben.

    Det var i sista sekund jag hittade denna tävling och jag tar gärna två lotter och länkar från min blogg. Eftersom detta är första gången som jag besöker din blogg idag så kan jag inte säga vad jag vill se mer av. Det jag sett hittills är en väldigt fin blandning och med fina bilder.

    Nu håller jag tummarna för den fina, fina vinsten.

    SvaraRadera
  20. Hinner jag? Vilka fina, de skulle jag vilja vinna. Jag gillar din blogg, fortsätt i samma stil så är jag mer än nöjd. Såg de fina besticken idag och de var helt fantastiska.

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.