9/09/2011

Snabb förändring av kavaj

I helgen ska jag på bröllop i Falun, som student gäller det att använda sin garderob ordentligt och försöka att inte investera allför mycket i nya kläder.
Men ibland kanske man vill ha lite förändring ändå... här kommer därför ett tips på en enkel förändring som kan piffa till kavajen där hemma.
Så här såg kavajen ut innan jag satte igång...
 Jäms med kanterna på kavajen sydde jag på ett spetsband för att göra den lite gulligare och på baksidan sydde jag på en virkad duk jag fått av mormor för länge sen. Jag sydde allt med symaskin, men vill man få ett noggrannare resultat kan man ju sy för hand. Men jag föredrar snabba förändringar.
 Så här blev slutresultatet:
Hoppas att ni får en riktigt bra helg, själv ska jag slå klackarna i taket och njuta av ett vackert bröllop, bo på hotell och bara ha det bra...

10 kommentarer:

  1. SÅ sjukt snygg! Jag önskar jag kunde sy...

    Ha en skön helg :)

    SvaraRadera
  2. Oj så snygg! Så enkelt, så smart - underbart!

    SvaraRadera
  3. Men vad snygg den blev!!! Hoppas ni hade kul på bröllopet!!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Men shit vad snyggt det blev! Heja dig!

    SvaraRadera
  5. Gud, vad snyggt! Vad duktig du är! Älskar spets och skulle gärna vilja kunna "piffa upp" mina kläder!

    SvaraRadera
  6. Så snygg den blev! Härligt med egen design, att skapa något helt unikt.

    Hoppas du hade en riktigt fin helg!

    SvaraRadera
  7. Snacka om att pimpa upp kavajen ! Den blev supersnygg :)

    Kram !

    SvaraRadera
  8. Hej! :)
    Har du en iphone eller känner någon med en som du kan tänka dig att överraska?
    Du kan vinna ett iphone/ipod skal/tillbehör värt upp till 500kr
    Direkt länk: http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/utkast-sept-8-2011.html#comment
    Men var gärna med för skojs skulle om du inte har iPhone
    Gillar du inte reklam ber jag så otroligt mycket om ursäkt!

    SvaraRadera
  9. Oj! Vad smart! Du är ju för bra, kram kram från mig.

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.