8/24/2011

Förra årets elever ställer ut i galleriet

Vet inte om jag berättat? men i måndags började jag skolan igen och ska få tillbringa ett helt år på Eskilstuna folkhögskola igen! Jag läser nu Recycle design och har haft mina två första dagar i skolan med pärlor, tyger, vertyg, trä, metall, lim, symaskiner och allt du kan tänka dig. Jag säger bara att.... -"jag är i himlen" det kan inte bli bättre än så här. En pysslares paradis och dessutom är allt vi använder sådant som andra har gjort sig av med. Det känns därför både bra för samvetet och miljön. Tänkte under året att bloggen mer skulle gå in på gör det själv tips och förslag på vad man kan göra med alla olika material. Kommer därför inom kort ändra namn på bloggen, men måste få till en logga först.
Till att börja med visar jag förra årets slututställning! Det är så mycket fina saker och allt är gjort av "skräp".








Vill ni se mer av vad som händer på skolan? och vem som gjort alla fina saker titta in på Recyle bloggen.

4 kommentarer:

  1. Vilka coola saker !! Tänk vad man kan få till det med för mig mycket fantasi !

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej!! Kom gärna och fira hos mig. Jag har en STOR utlottning av wings-reproduktioner, personliga tavlor, retro-motiv m.m. Välkommen att delta och lycka till!

    Hälsningar
    /Lina

    SvaraRadera
  3. Coola grejer!!! Låter kul med recycle design!!! :)
    Hoppas allt är bra!! Kram!!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.