5/06/2011

Förvaring till leksakerna...

En suverän idé för förvaring av leksaker hittade jag hos Jessica som har bloggen Vita villa vila. Jag vet att liknande lådor finns på Ikea, hjul finns hos Claes Ohlsson och sen behöver du bara bokstäver, en bit tågbana eller pysselbitar att klistra på med extra starkt lim, så det verkligen sitter. Därefter målar du lådan i önskad färg. Då kan det bli så här snyggt! 
Bilder lånade med tillstånd från Vita villa vila, fotograf Jessica

För några år sedan målade jag en del leksakslådor med namn på, vill ni se dem kan ni kika in på min andra blogg Lillens hörna.

Önskar er en riktigt bra helg!
Helena

3 kommentarer:

  1. Hej Helena, såg ditt meddelande... vad härligt då bestämmer vi att vi syns efter skolans slut helt enkelt. :) Och lycka till med allt!

    Ja visst har Jes det fint i barnrummet!

    Shoppade på IKEA igår, Kryddstarkt... men tror du några stolar fanns kvar? Äsch. :)

    kram igen, L

    SvaraRadera
  2. Superfina lådor! Smart o limma fast vad som är i. Då blir det lättare för barnen att städa :)

    Hoppas ni får en underbar fredag!

    Puss!

    SvaraRadera
  3. Ja de lådorna har jag oxå sett, så fina!! Det är roligt att pyssla ihop sitt egna, bra man har tiden!!!!! :)
    Kram!!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.