4/19/2011

Tillbaka...

...efter en riktigt härlig helg i Prag. Har ni inte varit där tidigare så åk dit. Helt fantastisk stad med otroligt mycket gamla byggnader som bevarats och renoverats på ett skonsamt sätt. Lätt att ta sig runt i stan och dessutom får du fortfarande ganska mycket för dina pengar.
Vi har bara ätit, shoppat och tittat på den vackra staden och dess turistattrationer och sen har vi ätit lite till :)
Det var första gången vi reste tillsammans jag och Ellen. Det var bästa resesällskapet någonsin. Det är så kul när man känner så, för man är alltid lite nervös inför hur det ska gå. Men vi är extremt lika och hade samma mat- och sovklocka så det fungerade hur bra som helst! Tack Ellen för en riktigt trevlig weekend!
Ha en riktigt bra tisdag nu och glöm inte att spana in tisdagstemat "tidstypiska detaljer" hos fabriken.
Kram
Helena

5 kommentarer:

  1. Å va härligt för dig. Jag har alltid velat åka dit med martin över en helg. Nu blev jag riktigt sugen. Tack gumman det har varit toppen och lite brun har jag blivit ;)
    Ja jag är överlycklig för dagis platsen det ska bli så kul. Jag har ju varit hemam i tre år snart. kramra i massor glad påsk!!!

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt ni verkar ha haft det! Välkommen hem! :)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Härligt! Prag är en fantastisk stad, men jag gillar Krakow i Polen bättre. Du får mycket mer för pengarna där :) Skönt att hitta bra ressällskap, inte alltid så lätt :)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Men oj vad roligt att ni hade det så mysigt! Längtar såå att få ut o resa. extra kul om man åker med vänner. Vi hoppas få med en familj till när vi ska ut o bila i sommar. Ja de får åka i egen bil alltså hehe.

    kram vi ses!
    lina
    Butik C'est la vie

    SvaraRadera
  5. Vad härligt att ni har haft det så bra!!! Jag har oxå varit i Prag, med min familj för flera år sen. Men då hade jag precis träffat min nuvarande sambo så jag längtade bara hem till honom, haha. Kommer inte ihåg så mycket därifrån känns det som. :)
    Kram!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.