2/25/2011

Rutigt kök

Efter att jag sett detta kök i senaste family living funderar jag på att tapetsera den största väggen i köket med en tapet som liknar detta kakel. Är det förresten någon som sett en sån tapet?
Tycker det är så läckert med detta enkla kakel med en mörk fog. Det känns så storköksaktigt. 




Men om jag skulle lägga fram till min sambo att- Älskling, jag tänkte att vi skulle kakla hela köket? så tror jag han skulle rynka lite på ögonbrynen och inte säga så mycket, utan tänka att... jaja... om jag håller tyst ett tag så kommer hon nog på andra planer. Å, ja han har ju så rätt... därför tänkte jag att om jag tapetserar så är det enklare.... om alltså bara om... jag skulle tröttna någon gång ;)
Ska jag vara riktigt ärlig så tror jag att det aldrig ens kommer komma upp en tapet, för jag hinner nog ändra mig imorgon :)


Trevlig helg till er alla
KRam
Helena

11 kommentarer:

  1. Haha, planerna ändras snabbt även här =) Det som känns såå rätt idag är inte lika hett i morgon!

    KRaM Tina

    SvaraRadera
  2. Det är så man ska göra, lägga fram en idé...mannen tänker o tror sen att det är DERAS idé!!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  3. hej hej , tac kför din fina kommentar inne hos mig :)
    Nej har inte sett det, men det måste ju finnas tycker jag :)
    Ha en fin kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för fin kommentar! Det ska kommer fler egna bilder är tanken, jag ska bara skaffa mig en kamera.. och lära mig att fota :) Ha det bra! /En till Helena :)

    SvaraRadera
  5. Haha, varför är det så? Att man alltid ändrar sig ;) Och varje gång man lägger fram ett förslag så suckar sambon, haha.

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  6. Tycker också att det är ballt med "storköksstil" men du kommer tröttna efter en vecka. Det blir så jäääkla sterilt o tråkigt med sådant där kakel!!

    SvaraRadera
  7. Så snyggt, fast som du säger,man kanske tröttnar snabbt,och då har de där älsklingarna något att vara lite ironiska över senare, lite som....vad var det jag sa, visste ju att...hihi

    Vad du än väljer, så vet jag att det blir kanonfint!!!:)
    Tack snälla,för din goa kommentar, KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  8. kikar in och önskar god morron :)

    SvaraRadera
  9. Ja, den är jättesnygg!
    Hihii.. man hinner ändra sig många gånger ibland. Jag har lärt mig mer och mer att avvakta och känna på det lite mer. Var väldigt inpulsiv förr jag..

    Tack för goa hälsningen..


    Kram på dig!

    Mia

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.