1/19/2011

Är du här igen?

Den kommentaren fick jag från min favorit antikhandlare. Jag vet inte om det var positivt eller negativt?
Kanske positivt för att det verkar som att jag får butiken att gå runt. Dessutom är det bara second hand saker, vilket känns bra för samvetet, försöker jag intala mig. Det negativa med den kommentaren är att jag kanske ska se över mina shoppingvanor *hihi*




Detta lilla skåp har fått flytta in i badrummet på övervåningen. Det saknades förvaring där, så nu har jag äntligen någonstans att lägga rena handdukar.
Tänkte jag skulle måla om skåpet, antingen i turkost eller med drivvedsbets. Vad tycker ni?

3 kommentarer:

  1. Hej Helena!
    Härligt skåp. Jag skulle inte ha målat det, bara oljat in det med linolja. Jag tycker det är snyggt när man ser ålderns ådra.

    Fin bloggsida du har.
    Önskar adressen till din favorti antikhandlare.

    Kramar Magdalena

    SvaraRadera
  2. Det blir nog snyggt oavsett. Jag hade valt turkos, det är en härlig färg.

    SvaraRadera
  3. Åh, vad fint skåp! Jag röstar för drivvedsbets! Mitt köksbord (i vitt givetvis) har precis blivit av med sin färg på själva skivan och den ska jag behandla med drivvedsbets. Med det vita underredet kvar, tänkte jag.
    Hoppas att det blir fint. Ska lägga ut bilder någon dag på min blogg.

    Kram Åse

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.